miercuri, 19 ianuarie 2011

Ramanem tot in zona montana ...

Hmm ... nu stiu daca imi aduc bine aminte cand am facut fotografia asta dar cred ca era pe 01.01.2011. M'am trezit dupa seara de rev si , cum nu mai aveam somn si nu vroiam sa'i trezesc si pe ceilalti din camera, m'am dus la iubita mea si i'am propus sa vina cu mine la o plimbare!!! Si ce plimbare ... ce putea fi mai frumos, o zi superba, munte in stanga, munte in dreapta si cel mai important logodnica mea langa mine!!! :D Am inceput anul cum nu se poate mai bine ... Daca e o zona care sa-mi placa la nebunie in tara asta , asta e ... culoarul Bran-Rucar. Daca nu ati ajuns inca pe acolo va recomand sa o faceti. Sa revenim la fotografie, e o panorama facuta din 11 cadre cu Piatra Craiului, un munte care e pe lista mea de "cuceriri" in viitor! Enjoy!!!

0 comments:

Trimiteți un comentariu